top of page

Važno - promjena e-mail adrese!


e-mail adresa HonorarniPosao.net

Ponovno mijenjam e-mail adresu za kontakt i nadam se će ovo biti trajno rješenje. Nova e-mail adresa se može vidjeti u Kontakt dijelu webstranice.

Dosadašnji e-mail nije bio pouzdan, kao niti onaj prethodni jer su obje adrese bile kod istog providera i besplatne. Koliko para toliko muzike, stara narodna. Koristio sam taj freemail provider jer mi je korisničko sučelje odgovaralo. Problem je bio u tome što nisam primio svaku e-mail poruku koja mi je poslana, ali i što moji odgovori na primljene poruke nisu uvijek dolazili do onih kojima su upućeni ili su završavali u spam folderu.

U više od 6 godina koliko trenutno postoji HonorarniPosao.net nisam nikada slao e-mail poruke sa adrese od HonorarniPosao.net nekome tko nije mene prvi kontaktirao i tražio nekakav odgovor. Znači nisam kontaktirao ljude "iz vedra neba" niti sam ikada slao neke newlettere i sl. pa zaista nije bilo razloga da neke poruke ne budu isporučene primatelju ili da završe u spam folderu, a upravo to se događalo i to znači samo da je e-mail provider koji sam do sada koristio nepouzdan.

Sada ponovno mijenjam e-mail adresu i ovaj puta koristim plaćeni e-mail na domeni HonorarniPosao.net pa se nadam da više neće biti problema i da će mi stići svaka poruka koju mi netko pošalje kao i da će moji odgovori onima koji me kontaktiraju svaki puta stići do njih i biti im isporučeni u glavni inbox.

Vjerujem da svaka poruka koja mi od sada bude poslana direktno na e-mail adresu će biti primljena sa moje strane. U Kontakt dijelu webstranice postoji i kontakt forma koja također šalje poruku na moju e-mail adresu. Provjerio sam i funkcionira, ali ide preko drugog providera pa ne mogu garantirati da će baš svaka poruka zaista i doći do mene i zato sugeriram svakome kome je važno da njegova/njezina poruka dođe do mene da pošalje poruku direktno na e-mail adresu naznačenu u Kontakt dijelu webstranice umjesto da koristi kontakt formu.

Što se tiče mojih odgovora, od sada bi vam morali redovno stizati, ali to ovisi i o vašem e-mail provideru kao i o spam filterima. Vjerujem da ne bi trebalo biti problema sa porukama koje nemaju privitak (attachment), ali kada netko kupi Domaining instrukcije njih šaljem u privitku (attachmentu) i to kod nekih može aktivirati spam filter pa za svaki slučaj provjerite i svoj spam folder.

Dakle, kada očekujete primitak Domaining instrukcija za svaki slučaj provjeravajte i spam folder.

Ako me netko ranije kontaktirao i nije dobio odgovor neka me slobodno ponovno kontaktira jer odgovaram na svaku poruku pa ako niste dobili odgovor niti nakon nekoliko dana to znači da ja nisam primio vašu poruku.

Od sada pa nadalje je e-mail adresa ova koja je vidljiva u Kontakt dijelu i molim da me svi kontaktiraju samo na nju jer prethodno korištene e-mail adrese neću redovno provjeravati. Hvala.

Izdvojene objave
Nedavne objave
Arhiva
Pretraži po tagovima
No tags yet.
Pratite na:
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page