top of page

Kladi se sa milijun dolara i gubi, a neda $11000 dolara za dobru domenu :-)


Mack i neuspješna prodaja domene

Prije par dana je bio Super Bowl u SAD-u. Ako netko ne zna, to je finale američkog nogometa, nešto kao kod nas finale Lige prvaka, ali kod njih je to na još većoj razini jer je iskomercijalizirano do maksimuma. Jedan čovjek se kladio sa milijun dolara na pobjednika i promašio, a baš s njim sam nedavno pregovarao od tome da kupi jednu moju domenu.

Ja obično trgujem sa domenama koje sam registriram ili kupim za par dolara i njih prodajem prosječno za parsto dolara po domeni, ali imam i neke domene koje cijenim puno više i sa kojima čekam pravu ponudu. Jedna takva je domena za koju tražim $18000. Negdje krajem prošle godine dok sam nešto čitao sam slučajno naišao na idealnog potencijalnog kupca pa sam ga odlučio kontaktirati i ponuditi mu domenu. To što sam nudim domenu joj ruši cijenu (iako to nije veliki problem kad se to radi sa običnim jeftinim domenama) , ali sam svejedno tako napravio. Potrudio sam se doći do pravog kontakta i ponudio domenu sa popustom, za $11000 umjesto za $18000.

Dobio sam odgovor od sina vlasnika te kompanije i napisao je točno ovo: "Hi, i'm actually mack's son. Very generous pricing of you and thank you. i'll talk to mack and update. thank you !!" To je iskopiran njegov odgovor. Dakle na moju ponudu da im prodam domenu za $11000 (s popustom) on mi je odgovorio ovo iznad i tako mi dao do znanja da su zainteresirani. Nije uopće prigovarao da je previsoka cijena i još je i zahvalio na velikodušnoj ponudi s obzirom na osjetno smanjenje cijene koju regularno tražim). Daleko je to od prodaje ili neke definitivne potvrde interesa, ali iz iskustva znam da odgovor ovog tipa znači da ipak postoji interes jer ozbiljni i vrlo zaposleni ljudi poput ovih ne bi niti odgovorili na ponudu da kupe nešto za $11000 što ih uopće ne zanima. Imam pravilo da ne objavljujem konkretna imena domena koje prodam, ali niti onih koje uzimam i koje imam, ali ovdje ću ipak reći da se radi o domeni vezanoj uz namještaj jer svatko može malo prosurfati i saznat će da se ovaj čovjek bavi trgovinom namještajem. Moja domena je stvarno dobra i duboko sam uvjeren da bi oni imali korist od moje domene, jer inače ne bih niti vjerovao u mogućnost da kupe od mene tu domenu za $xx,xxx iznos. Uglavnom, nakon par dana je ponovno napisao da on i otac razmišljaju o kupnji te domene i da će mi uskoro javiti definitivnu odluku. Koji dan kasnije su mi javili da nažalost ipak neće uzeti domenu. Bilo mi je žao jer je očito ipak postojao neki interes i $11000 nije malo, ali i dalje imam tu domenu i vjerujem da ću kad tad na njoj dobro zaraditi jer sam već do sada primao i odbijao ponude koje su bile u $x,xxx iznosu (mene je koštala $xxx).

Taj isti Mack s kojim sam bio u direktnom kontaktu i koji je odlučio ne kupiti moju domenu za samo $11000 (za njega je to sitniš) je uložio milijun dolara da bi se okladio na finale Super Bowla i izgubio. Što je još gore, to mu nije prva takva oklada i nije prvi put da je na klađenju izgubio milijun dolara. Sa tim saznanjem mi je još više žao što nije pristao od mene kupiti domenu za tih njemu nevažnih $11000, ali što je tu je, život ide dalje :-)


Izdvojene objave
Nedavne objave
Arhiva
Pretraži po tagovima
No tags yet.
Pratite na:
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page