top of page

SEO pitanje - da li koristiti hyphen ili underscore crtice u URL-u?


Hyphen vs Underscore - crtice u URL-u

Napravio sam mali SEO test. Da li je bolje za SEO u URL-u koristiti hyphen ("-") ili underscore ("_"), dakle da li je za SEO bolje koristiti u URL-u onu crticu u sredini ili crticu dolje (kada se razdvajaju riječi u URL-u). Primjer: NekaDomena.com/kako-raditi-seo.html ili NekaDomena.com/kako_raditi_seo.html

Zainteresiralo me ovo i nisam imao mira pa sam se malo pozabavio time. Ja se bavim domenama, a ovo donekle spada pod domene pa volim biti dobro informiran jer mi to koristi u radu s mojim klijentima kod prodaje domena. Svi SEO stručnjaci, ali i sam Google, sugeriraju da je u izboru između hyphena ("-") i underscorea ("_") bolje za SEO da se koristi hyphen ("-"). Evo i jednog citata koji dolazi od samog Googlea i trenutno stoji na Googleovim stranicama gdje su preporuke za webmajstore: “Consider using punctuation in your URLs. The URL http://www.example.com/green-dress.html is much more useful to us than http://www.example.com/greendress.html . We recommend that you use hyphens (-) instead of underscores (_) in your URLs.” Izvor: https://support.google.com/webmasters/answer/76329?hl=en

Ja općenito ne vjerujem baš previše Googleu niti raznim SEO "stručnjacima". Puno puta sam se uvjerio da ono što tvrde Cutts, Mueller i ostali ljudi iz Googlea (koji rade na Googleovom search algoritmu i najbolje ga poznaju) nije istina i da ne drži vodu. Zato tim lažovima ne vjerujem previše i njihove smjernice i sugestije za SEO mi ne znače puno. Nije važno da li oni namjerno skrivaju istinu o tome kako radi njihov algoritam (da bi spriječili manipulacije) ili niti sami ne znaju, činjenica je da često ne stoji ono što oni govore. Moj dojam je da oni govore kako bi željeli da radi njihov algoritam, a ne kako on stvarno radi. Kažem, puno puta sam se uvjerio da ne govore istinu (svejedno da li nisu u pravu slučajno ili namjerno), a najkonkretnija istraživanja sam radio u vezi domena i njihovog utjecaja na SEO i nedvojbeno sam se uvjerio da su domene i danas jedan od najvažnijih SEO faktora. Mnogi se s tim ne slažu, ali to je njihov problem. Ja sam radio konkretna istraživanja i sam se uvjerio da je tako. Jedno od istraživanja koja sam popratio i u ovom blog dijelu web stranice se nalazi u postu pod naslovom Kako odrediti vrijednost domene i u tom slučaju se radilo o searchu za oglasnik i webovima Oglasnik.hr i Njuskalo.hr. Ukratko, svi će se složiti da je Njuškalo jači oglasnik, a ja sam istražio i važne SEO faktore i uvjerio se da su oni debelo na strani Njuškala. Svi osim jednog, EMD-a (exact match domain). EMD ima Oglasnik.hr. Koji rezultat je prvi na SERP-u za pretragu oglasnik (kada se radi private search iz browsera)? Naravno da je to Oglasnik.hr. Dakle, gluposti i sugestije koje dolaze iz Googlea i raznih SEO stručnjaka po ovom pitanju definitivno ne stoje. To je samo jedno od istraživanja koja sam proveo, a neka druga su čak bila i sa testiranim webovima koji su više usporedivi od ovog primjera sa oglasnikom. U 100% slučajeva se pokazalo da je EMD i dalje velika prednost i, uz dobro optimiziran sadržaj i backlinkove, najvažniji SEO faktor. Ja čvrsto stojim iza te tvrdnje i uvjerio sam se da je tako pa mi nikakve gluposti koje dolaze iz Googlea i od raznih SEO "stručnjaka" koji tvrde drugačije ne može promijeniti mišljenje. Baš se iznerviram na ovu temu i pomisao na Google lažove i SEO stručnjake koji ne razmišljanju svojom glavom, jel se osjeti? :-)

Uglavnom, gore sam dao citat Googleove sugestije po pitanju da li je za SEO bolje koristiti hyphen ili underscore (crticu u sredini ili crticu dolje). Ja ne znam da li sam ja lud i sitničav ili je taj netko iz Googlea čiji je ovo citat budala. Kaže "consider using punctuation in your URLs". To se prevodi kao "razmislite o korištenju punktuacija u URL-ovima". Drugim riječima, sugerira da se koriste punktuacije. Punktuacije su nešto tipa oznake za razdvajanje (ne doslovno, ali tako nekako). Kaže se punktuacijski znakovi (ili interpunkcijski znakovi) kada se misli na točku, zarez i slično u rečenici. U smislu URL-a punktuacija su znakovi koji razdvajaju, u ovom slučaju hyphen ("-") i underscore ("_"). U nastavku kaže: The URL http://www.example.com/green-dress.html is much more useful to us than http://www.example.com/greendress.html . We recommend that you use hyphens (-) instead of underscores (_) in your URLs.” Ok, ovaj prvi dio je donekle smislen (ali nije točno da je tako kao što kaže), ali onda u nastavku sugerira da se koristi hyphen ("-") umjesto underscore ("_"), a nije uopće dao primjer sa underscore nego je u njegovom primjeru URL sa punktuacijom i bez, ali ne i primjer sa punktuacijom u vidu hyphena ("-") i sa punktuacijom u vidu underscorea ("_"). Nadam se da razumijete što želim reći. Razdvajanje riječi u URL-u sa hyphenom, sa underscoreom i bez ikakvih punktuacijskih znakova su tri različita slučaja, a iz Googlea su dali primjer sa dva slučaja i sugerirali da je bolje koristiti hyphen ("-") u odnosu na underscore ("_") iako u rečenici ispred daju primjer samo punktuacije i bez punktuacije, a ne usporedbu sa dvije različite punktuacije. Također, boldao sam dio u kojem izričito tvrde da je za njihov algoritam važno da se koristi hyphen i da to preporučuju, a ja tvrdim da sugeriraju nešto što ne stoji (kasnije ću detaljnije napisati zašto ne stoji jer nije sve samo crno i bijelo).

Zašto sam toliko zapeo za to? Znam da će mnogi reći da su to sitnice i ja se ne slažem. Mnogi će reći i da nema razlike u rangiranju kod korištenja hyphena i underscorea, ali niti s tim se ne slažem. Pa da odgovorim, toliko sam zapeo jer sam uvjeren da je domena jedan od najbitnijih SEO faktora, a vjerujem da je i nastavak domene prilično bitan SEO faktor (korijen domene ili root je npr. NekoIme.com, odnosno dio prije točke, a ono što ja zovem nastavak domene je drugi dio URL-a, odnosno dio ekstenzije kao npr. NekaDomena.com/zelena-haljina.html, tj. konkretno ovaj dio URL-a: /zelena-haljina.html). Nekada su dva weba, ili dvije podstranice nekog weba koje su na istu temu toliko slične jedna drugoj u pogledu SEO faktora da presuđuju sitnice u vezi toga koja stranica će biti bolje rangirana. Čak i da je sitnica (a nije), važno je dati pažnju URL-u. Kažem, znam da je domena jedan od najvažnijih SEO faktora (i danas), a vjerujem da je URL kao cjelina jedan od važnijih SEO faktora (ali naravno da danas uz domenu i/ili cijeli URL kao SEO faktor treba voditi računa i o kvaliteti drugih važnih SEO faktora jer u današnje vrijeme tek onda dolazi do izražaja snaga domene kao jednog od najvažnijih SEO faktora). Zato je vrlo važno da li koristiti hyphen ili underscore ili nikakvu punktuaciju jer definitivno nije svejedno. Samo ću reći da je prosječan CTR na prvi rezultat pretrage oko 32%, dok je na drugi oko 20%. Prilična razlika. Ako se promatra 1000 pretraga i 320 klikova naspram 200, i ako se računa konverzija od 2% i ako je čisti profit po konverziji samo $10 onda vam je ta sitnica na koju niste pazili u URL-u izbila $24 profita na samo 1000 pretraga (govorim o slučaju kada se vaši ostali SEO faktori ravnomjerno nose sa onima kod konkurencije, ali ostaje nepoznato koliko je zapravo jak samo URL kao SEO faktor i koliko on može prikriti eventualno lošije druge SEO faktore, ali ja vjerujem da to nije za ignorirati). Ako je mjesečno oko 5000 pretraga to je onda cca $120 dolara manje ili $1440 dolara manje godišnje. Jel i dalje sitničavost misliti na najbolje rješenje za URL ili $1440 godišnje više ili manje nije baš sitnica? Nije to veliki novac, ali zašto da se propušta kada samo treba voditi računa o jednoj "sitnici" kod kreiranja URL-a. Često razlika neće biti između prvog i drugog mjesta u SERP-u nego recimo petog i šestog. Tada je razlika u CTR-u manja, ali i dalje postoji. Ne znam napamet kolika je, ali recimo da je CTR za peti rezultat 5%, a za šesti 3%. Na 1000 pretraga to je 50 ili 30 klikova, uz konverziju od 2% i čisti profit od $10 po konverziji, što je razlika od $4 u profitu na 1000 pretraga. Ako je 5000 pretraga mjesečno onda je mjesečna razlika u profitu $20, a godišnja $240. Nije puno, ali grehota da se baci zbog "sitnice" :-) Što ako imate ozbiljan web i pikirate ozbiljne keyworde sa pretragom od npr. 50000 mjesečno (to nije malo, ali je daleko od nekih stvarno jakih keyworda), ako vam je konverzija 3% (nije nikakva rijetkost za neke niše) i ako vam je čisti profit po konverziji $30 (to u mnogim slučajevima nije uopće puno). Probajte izračunati koliko novca tada propuštate radi "sitnice" u URL-u.

Sva ova moja računica ne stoji ako je stvarno svejedno kakav je URL, ali ja sam uvjeren da nije svejedno. Možda griješim i nemojte niti ovaj moj post uzeti kao definitivnu istinu nego se barem malo zamislite i sami prostudirajte umjesto da slijepo vjerujete Googleu i wannabe SEO stručnjacima.

Moj mali test

Prije svega moram napomenuti da je test bio brzinski i daleko od idealnog. Umjesto svoje domene uzeo sam blogspot.com (da indeksiranje bude brzo radi jačine blogspot.com domene) i zapravo nisam testirao nastavak domene nego subdomenu (subdomena je npr. primjer.blogspot.com). Također, Blogspot nažalost ne dozvoljava kreiranje subdomene sa undrscoreom ("_") pa sam napravio test za hyphenom ("-") i bez njega (znači spojene riječi bez punktuacije). Radi toga rezultati nisu baš najbolji dokaz toga da li je bolje koristiti hyphen ili underscore u URL-u, ali barem nešto otkrivaju.

Kreirao sam 2 blogspot bloga na dva accounta. Oba su imala URL i ime bloga od 4 riječi koje zapravo nisu previše smislene (nešto tipa probušeni kaktus s žnirancima). Prvi blog je imao URL npr. probuseni-kaktus-s-znirancima.blogspot.com, a drugi nije mogao biti probuseni_kaktus_s_znirancima.blogspot.com nego sam morao staviti probusenikaktussznirancima.blogspot.com (dakle bez punktuakcijskih znakova). Title od oba bloga je bio Probuseni kaktus s znirancima, a u descriptionu oba bloga je bila jedna rečenica koja je počinjala sa probuseni kaktus s znirancima (oba bloga su imala identičan title i description). Napisao sam članak od cca 500 riječi i stavio ga na oba bloga (identičan u slovo). Label (keyword, tag) za oba članka je bio Probušeni kaktus s znirancima. Članak se sastojao od duljih rečenica, ali totalno besmislenih i uz korištenje riječi iz raznih niša u istoj rečenici.

U tekstu sam koristio i rečenice koje su sadržavale samo dio keyword phrase (znači samo probušeni, ili samo probušeni kaktus), ali i par rečenica koje su sadržavale cijelu frazu (probušeni kaktus s žnirancima). Namjerno sam uzeo ovako glupu frazu da bude nepovezana i da Google ne "zaključi" da to spada pod neku tematiku pa da ne baca neke njemu relevantne rezultate. Prvo sam napravio blog sa "-" u URL-u, pa onda ovaj gdje je sve spojeno. Razlika par minuta, ali ovaj sa crticom je ipak bio prvi kreiran. Skoro istovremeno sam napravio publish posta (tog teksta od cca 500 riječi) na oba bloga. Na prvom blogu s crticom možda pola minute ranije. Nisam radio nikakav link building niti bilo što drugo osim spomenutog. Tema bloga je kod oba ista. Znači sve drugo skroz identično kod oba, osim URL-a. Blog sa hyphenom je kreiran nešto ranije i post na njemu je objavljen malo ranije nego na drugom blogu. Rezultat Za pretragu dijela fraze ne pokazuje se niti jedan ili se pokazuje samo jedan, ovisno koji dio keyword phrase krenem pretraživati (samo jedan blog je i vidljiv općenito). Za pretragu cijele fraze (probušeni kaktus s žnirancima) na Googleu je prvi rezultat jedan od ova dva bloga, a drugog bloga uopće nema na prve dvije strane (dalje nisam gledao). Koji je to blog? To je blog sa URL-om probusenikaktussznirancima.blogspot.com Znači, iako je ovaj sa hyphenom "-" kreiran par minuta ranije i post na njemu je objavljen nekoliko sekundi prije nego na ovom drugom, indeksiran je samo ovaj gdje je URL spojen i bez crtica.

Znači, od ta dva bloga indeksiran je samo jedan. To je onaj u kojem nije bilo punktuacije i u kojem su riječi keywordphrase spojene u URL-u.

Zaključak

Moja pretpostavka je da su oba došla istovremeno na red za indeksiranje i da je (pošto je duplicated content) Google odlučio da je relevantiji ovaj sa spojenim URL-om. Što to govori? Ne previše jer test nije bio savršen i ima manjkavosti, ali ipak daje neku sugestiju. To je da barem blagu prednost ima spojeni URL naspram onog sa crticama i da Google zna čitati više spojenih riječi, čak i na hrvatskom, i da radi njega ne treba razdvajati riječi (ako se nastoji bolje konkurirati za rangiranje neke cijele fraze).

Nisam uspio istestirati odnos između hyphena i underscorea, ali sam istestirao u subdomeni spojenu keyword phrase i istu keyword phrase sa korištenjem hyphena. Google i svi SEO stručnjaci na koje sam naišao tvrde da Google zanemaruje underscore ("_") i čita ga kao da je spojeno i bez punktuacije, te svi oni (uključujući Google) sugeriraju korištenje hyphena umjesto underscorea i da razdvajate riječi u URL-u. Ovdje se dokazalo da to nije dobra sugestija, nimalo. Jel trebam ponoviti da je to sugestija koja dolazi iz samog Googlea i od respektabilnih SEO stručnjaka? Valjda je jasno da upravo govorim da mi se u stvarnom testu potvrdilo vjerovanje da njihove sugestije često nisu točne.

Što se dogodilo? Pretpostavljam da kad su oba bloga došla istovremeno na indeksiranje (vjerujem da je istovremeno, ali u suprotnom može samo ovaj sa hyphenom biti ispred u redu za inteksiranje jer je kreiran malo ranije i post na njemu je objavljen malo ranije nego na drugom blogu) Google ih je usporedio i zaključio da se radi o duplicated contentu (duplom sadržaju, tj. identičnom sadržaju na dvije lokacije). Svi drugi SEO faktori su potpuno identični jer sam ciljano tako radio i zato uzeo kao bazu blogspot.com i istu temu bloga i skoro istovremeno objavio oba bloga. Jedina, i stvarno jedina razlika je URL. Googleov algoritam je naravno vidio da se radi o identičnom sadržaju i zato je jedan blog indeksirao, a drugi nije. Taj algoritam je morao odlučiti koji će blog indeksirati, a koji poslati u sandbox ili gdje već šalje webove u takvim slučajevima. Suprotno svim sugestijama iz Googlea, njihov algoritam je napravio ono što se ne bi trebalo očekivati da će napraviti ako slijedite njihove sugestije, a to je da nije uvrstio u SERP blog koji razdavaja riječi u URL-u sa hyphenom ("-") kako oni sugeriraju nego je odlučio indeksirati samo blog koji ima spojene riječi u URL-u.

Opet ću ponoviti, Google je dao prednost onome što sugerira da NE radite. Toliko o vjerodostojnosti Googlea. Ovo je činjenica i ona je dokazana u mom testu pa ovdje nema govora o nekim mojim pretpostavkama nego se radi o dokazanoj činjenici.

Moram reći da postoji mogućnost da bi rezultat bio na strani hyphena ako bi se radilo samo o nekoj frazi koja ima dvije riječi pa je potrebna samo jedna crtica. Ovdje je bio slučaj sa tri crtice jer se radilo o frazi sa četiri riječi. To je samo mogućnost, ne i nešto što bi tako stvarno bilo. Spominjem to čisto da budem objektivan. Ipak, na webovima podstranice često imaju URL sa tri i više riječi i često se hvataju long tail keywordi jer se pretpostavlja da će za njih biti manja konkurencija. To znači da ćete morati imati barem 2 hyphena u URL-u, a često i puno više. Moguće je da Google penalizira hyphene u URL-u (pogotovo kada ih je više) iako su to iz Googlea odbacili. Ja im ništa ne vjerujem, mada mislim da se ipak ne radi o penaliziranju hyphena nego da jednostavno algoritam ipak i danas daje prednost spojenim riječima i vjerojatno također underscoreu ("_").

Inače, ako se ne varam, Cutts je prije desetak godina izjavio da treba preferirati hyphen i baljezgao o tome da je svejedno (kako je svejedno ako si upravo sugerirao da treba preferirati hyphen?), da URL nije važan (a tada je bio možda i najvažniji SEO faktor jer je to bilo prije EMD updatea koji je samo malo smanjio snagu EMD-a koja je i nakon toga ostala ključan faktor), da je važno kako URL izgleda korisniku i da ipak daju malu prednost hyphenu jer vode računa o UI korisnika. Vode oni računa o da ne kažem čemu. Pojma oni nemaju kako im funkcionira algoritam ili namjerno lažu. Jedno je htjeti da algoritam funkcionira tako i tako, a drugo je kako on uistinu funkcionira. Uglavnom, mnogi od tih SEO stručnjaka koji danas tvrde isto što i Google se pozivaju na sugestiju Cuttsa, a ponavljam, ta sugestija je stara desetak godina i ne drži vodu niti danas, a tada je još manje držala vodu.

Moj test je dokazao da se barem u slučaju subdomene i kod duplicated contenta definitivno mora koristiti spojene riječi u URL-u umjesto razdvajanja hyphenom. To je činjenica i to je moj test nedvojbeno dokazao. Naravno da je češći slučaj da se dilema hyphen ili underscore ili spojene riječi u URL-u pojavljuje kada je u pitanju nastavak domene i kada se ne radi o duplicated contentu, ali zato sam odmah i napisao da je moj test manjkav, ali ipak barem nešto dokazuje. Googleov algoritam je AI (umjetna inteligencija) i koliko god neki obožavali Google oni nisu bezgrešni ni svemoćni i još uvijek nisu uspjeli dati ljudsku inteligenciju svom algoritmu pa on radi robotski i ako je tako napravio u slučaju subdomene ja vjerujem da bi tako napravio u slučaju nastavka domene.

Ono što ovaj moj test nije dokazao (zbog ograničenja, ali naravno nije dokazao niti suprotno), a što sam ja i prije pretpostavljao i što nakon testa još više vjerujem, jest da Google preferira underscore ili spojene riječi umjesto hyphena u URL-u, totalno suprotno od onog što zapravo sugeriraju. Niakvo čudo za dokazane lažove.

Sve ovo napisano se odnosi na rangiranje u slučaju pretrage za neki keyword phrase od par riječi. Znači ako tražite npr. najbolje mobitel kamere onda je što se SEO-a tiče bolje da URL bude NekaDomena.com/najboljemobitelkamere.html ili NekaDomena.com/najbolje_mobitel_kamere.html nego da je URL NekaDomena.com/najbolje-mobitel-kamere.html

I meni ovo sa hyphenom djeluje ljepše, možemo pričati i o tome da bi možda s vremenom dovelo do boljeg CTR-a što je također jedan od SEO signala i nije nevažan pa bi tako koristilo za SEO, ali duboko vjerujem da je kao izolirani SEO faktor definitivno bolje raditi URL sa spojenim riječima ili underscoreom nego sa hyphenom.

Ima jedna caka, a to je da se ovo napisano odnosi na pretragu za cijelu keyword phrase. Kod pretrage za npr. mobitel kamere nije isključeno da bi bolje rangirao URL sa hyphenom nego sa underscore ili spojenim riječima. Prema mojem vjerovanju, Google hyphen doživljava ne kao vizualno odvajanje riječi koje inače čine istu frazu nego kao neki vid nabrajanja keyworda tj. kao različite keyworde, dok spojene riječi zna prepoznati i razdvojiti i underscore shvaća kao vizualno razdvajanje riječi koje čine jednu cjelinu i zato će u izbacivanju rezultata preferirati ono u URL-u što njegov algoritam shvaća kao nerazdvojnu cjelinu koja je možda samo radi vizualnog dojma razdvojena underscoreom. Moje mišljenje je da ako želite rangirati i za mobitel kamere i za najbolje mobitel kamere i možda i za samo keyword kamere dobro i možda samo u takvim slučajevima i bolje je imati hyphen, ali ako vas zanima samo i isključivo rangiranje za najbolje mobitel kamere bolje je imati URL sa spojenim riječima ili sa underscoreom. Vrlo često je bolje pokušati što bolje rangirati za više keyworda i često je baš to cilj webmajstora, ali postoje određeni slučajevi kada je fokus isključivo i samo na nekom long tail keywordu i kada se zanemaruje mogućnost rangiranja za ostale keyword, a upravo za takve situacije je važno znati ovo što pišem u ovom postu (naravno, ako vjerujete da sam u pravu).

Uhvatio sam se ovoga što je možda i većini nebitno i sitnica, ali gore sam napisao da u nekim slučajevima razlika može biti i ne baš zanemariva. Nekada je presudna baš neka "sitnica" za bolju poziciju na SERP-u.

Neki će primijetiti da sam napisao veliki post od 3500+ riječi u kojem opravdavam jedno svoje SEO vjerovanje, a da se sve temelji zapravo na jednom manjkavam brzinskom testu. To nije netočno :-) Ipak, taj manjkav test je ipak dokazao da Googleov algoritam ipak preferira spojene riječi u URL-u umjesto razvdojenih hyphenom, barem kada se radi o subdomeni. Bilo mu je ponuđeno jedno i drugo, i ovo s hyphenom čak nešto prije nego bez hyphena, i Google je odabrao URL bez hyphena i njega je indeksirao. Dakle dao je nemu prednost. To je neosporna činjenica, a meni logika govori da bi takvom URL-u dao prednost i u slučaju kada su svi ostali SEO faktori jednake kvalitete (ili nekvalitete) i kada se radi o već indeksiranom zadržaju za koji treba odlučiti kojem će dati prednost u SERP-u, te kada se ne radi o subdomeni nego i o nastavku domene. Svejedno da li će to biti mala, sićušna prednost ili velika prednost. I najmanja prednost u takvom slučaju znači najmanje jedno mjesto više u SERP-u, a jedno mjesto više u SERP-u u nekim slučajevima može značiti i višu zaradu za nekoliko tisuća dolara mjesečno.

Ako pogledate URL ovog mog posta možda će nekome djelovati da niti sam ne vjerujem u ovo što pištem jer moj URL ima hyphen umjesto underscorea ili spojenih riječi :-) Ne, ja sam zaista uvjeren da je ovako kako sam napisao da jest, ali za HonorarniPosao.net se ne trudim puno oko SEO-a i vođenje ove stranice mi je nešto poput hobija. Moj posao je trgovanje domenama, a ovdje kada uhvatim volje pišem malo o tome i povremeno ovako o drugim više ili manje srodnim temama, pa mi nije presudno rangiranje i vođenje računa o svakom SEO faktoru. Nije da totalno zanemarujem SEO ovdje, ali daleko od toga da se trudim i približno koliko bih mogao da moram. Također, URL ovog posta je jako dugačak i nemoguće je očekivati da bi netko u Google upisao baš identičan redosljed riječi iz URL-a pa da bih imao korist od toga što je za SEO bolje koristiti underscore ili spojene riječi nego hyphen. Nadalje, uz ovoliko riječi u URL-u koje su razdvojene hyphenom postoji mogućnost da se ovaj post pojavi u SERP-u i za pretragu samo dijela keyworda iz URL-a, što vjerujem da bi bila umanjena mogućnost u odnosu na slučaj sa hyphenom kada bih u URL koristio underscore ili spojene riječi. To je možda i poanta mog posta. Kada želite bolje rangirati za točan keyword phrase od nekoliko riječi i kada vam nije važno da li ćete to postići nauštrb rangiranja za neke od keyworda ili dijelove keyword phrase iz vašeg URL-a tada vjerujem da treba odabrati underscore ili spojene riječi u URL-u.

Sa bilo kojom domenom i sa bilo kojim URL-om se može biti čak i prvi na Googleu za doslovno bilo koji keyword. Stvar je jedino u količini posla, novaca i truda koju treba uložiti u druge SEO faktore ako Vam URL nije superioran u odnosu na konkurenciju. Ovo je bilo samo detaljiziranje oko dileme da li hyphen ili underscore u URL-u za bolji SEO i bolje rangiranje na Googleu, kada se zanemare svi ostali SEO faktori i kada se pretpostavlja da je sve ostalo jednako kod konkurencije, uključujući kvalitetu, količinu i optimizaciju sadržaja, UI, DA, PA, backlinkove, meta atribute itd.

Izdvojene objave
Nedavne objave
Arhiva
Pretraži po tagovima
No tags yet.
Pratite na:
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page