top of page

Rješenje za korona istrebljenje


rješenje za istrebljenje korona virusa u Hrvatskoj

Rješenje za potpuno istrebljenje korona virusa postoji. Ove mjere koje su trenutno na snazi pomažu da se virus malo obuzda, ali su daleko od nekog stvarno dobrog rješenja i rade nam svima ogromnu štetu.

U nastavku ću napisati svoje mišljenje, koje je takvo kakvo je. Ja možda griješim, ali za razliku od mnogih drugih ja otvoreno kažem da možda nisam u pravu. Oni koji imaju suprotno mišljenje od mene najčešće kritiziraju i napadaju nas koji drugačije mislimo, ali ne dozvoljavaju mogućnost da su oni ti koji griješe.

Moju web stranicu u posljednje vrijeme posjećuje malo ljudi jer su svi zauzeti praćenjem službenih vijesti o korona virusu. Još manje ljudi čita ovaj blog dio moje web stranice tako da unaprijed znam da će vrlo malo ljudi pročitati ovo što pišem. Ako ja griješim u svom razmišljanju i sa svojim stavovima i zaključcima (što nije nemoguće), onda je to što će vrlo malo ljudi ovo čitati dobra stvar jer neće imati nikakav učinak. Ako ne griješim, onda je šteta što neće više ljudi pročitati. Ja i tako ovo pišem da napišem što mi je na duši, taman da nitko to nikad ne pročita.

Tko ima slabe živce ili ne tolerira drugačija mišljenja od svog neka ODMAH PRESTANE ČITATI. Pun k mi je budala i naivaca pa neću nikoga štediti niti ću se ikome dodvoravati. Ja kažem što mislim i ne kalkuliram. Možda griješim i u tom slučaju se unaprijed ispričavam svima koji se možda uvrijede. Trenutno imam mišljenje kakvo imam i ne mogu protiv toga. Na svojoj web stranici, uz pružanje informacija o domainingu, nudim i Domaining instrukcije koje naplaćujem. Namjerno ne stavljam link na Domaining instrukcije da ne ispadne da ih sada promoviram. Tko ih želi pronaći će ih na drugom dijelu moje web stranice. Znam da ću ovim tekstom mnoge uvrijediti i možda naljutiti i da te osobe ako su i mislile kupiti Domaining instrukcije zbog ovog teksta mogu lako odustati. Nije me briga, ja i tako zarađujem od prodaje domena, a ne od Domaining instrukcija, a odustajanje od stjecanja znanja o ovom poslu će prouzročiti veću štetu onima koji odustanu nego meni što neću zaraditi tih par desetaka dolara na prodaji instrukcija ;-) Uskoro će puno ljudi tražiti honorarni posao koji mogu raditi od kuće, to je sigurno. Uglavnom, ja nisam licemjer koji će ovdje podilaziti mišljenju većine (koje je dokazano suprotno od mog osobnog mišljenja) da bih prodao koje Domaining instrukcije više. Ja kažem što mislim, pa kome se ne sviđa neka slobodno napusti ovu web stranicu ako mu ne paše što pišem i kako razmišljam. Ovo je moja web stranica i tu sam ja gazda. Na mojoj web stranici nema reklama pa da bih morao slušati mišljenje sponzora niti se pokoravam ikome da bih morao pisati po nečijem naputku kao što to mora većina mainstream medija. Ja niti ne promoviram #ostanidoma pizdariju jer sam svjestan koliko je sve besmisleno i koliko nam sve to čini štete. Nisam protiv karantene i ostanka doma i ne smatram da je ovaj virus bezazlen (jer shvaćam da je opasan), ali sam protiv ovakvih pizdarija od mjera koje više teroriziraju nego što koriste. Trenutne mjere pomažu u obuzdavanju virusa, ali može i mora to puno bolje i drugačije. Kad kažem "nisam protiv karantene", a pljujem po ovim mjerama i Okupatorskom stožeru, onda pod tim "nisam protiv karantene" mislim da sam za jednu totalnu karantenu koja će biti učinkovita i koja će potpuno iskorijeniti korona virus u Hrvatskoj i koja će imati jasno i precizno određeno trajanje (21 dan). Ovo što sada proživljavamo je idiotarija, obična pička materina idiotskih mozgova i iživljavanje nad ljudima (od kojih većina uopće ne shvaća što nam rade i kuda to vodi).

Svaka čast svima koji imaju drugačije mišljenje od mene, ali ne vrijeđaju i ne kritiziraju nas koji drugačije razmišljamo od njih. Vrijeme će pokazati tko je bio u pravu. U ovom trenutku i oni i ja mislimo da smo u pravu. Svatko ima pravo na svoje mišljenje i ja poštujem one sa drugačijim mišljenje od mog osobnog. Ne slažem se s njima, možda me i žalosti ili ponekad čak i ljuti što, po mom mišljenju, ne shvaćaju neke stvari i što razmišljaju tako kako razmišljaju, ali ih poštujem. Oni koji drugačije razmišljaju od mene i koji vrijeđaju i ismijavaju sve nas koji razmišljamo drugačije od njih, i koji nas nazivaju idiotima i debilima, ma neka se takvi GONE U TRI PIČKE RETARDIRANE PRIGLUPE MATERINE! Svuda se može pročitati nešto tipa "teorije zavjere", "idioti koji vjeruju u teorije zavjere", "neodgovorni debili", "sebični kreteni" itd. Meni je zanimljiva TEORIJA da je korona virus nastao sasvim slučajno, da se prenio sa šišmiša na čovjeka, i da se sasvim slučajno i prirodno proširio po cijelom svijetu. Stvarno zanimljiva i možda moguća TEORIJA, ali ja u nju ipak ne vjerujem. Mogao bih reći da su oni koji vjeruju u takvu glupu teoriju obični glupani, naivci i širitelji lažnih vijesti, ali onda bih bio isti kao i onaj dio njih koji vrijeđaju nas sa drugačijim mišljenjem. Također, da mainstream mediji imaju naputak da propagiraju kao prave vijesti malo drugačije razmišljanje o nastanku ove korona krize, onda bi većina ljudi mislila da je teorija sa prelaskom virusa sa šišmiša na čovjeka i njegovo prirodno širenje po cijelom svijetu običan fake news. Sve je stvar toga što će mediji podvaliti pod točno i istinito. Ljudi umjesto da razmišljaju svojom glavom, puštaju medije da im kreiraju mišljenje. Ima i inteligentnih ljudi koji kada se nađu u masi izgube sposobnost korištenja svoje vlastite inteligencije i postaju dio glupe mase čije mišljenje može oblikovati kako god poželi svatko tko ima status nekakvog "autoriteta" (čitaj: mainstream mediji, Okupatorski stožer itd.) Ne znam jesu li glupani i idioti oni koji razmišljaju svojom glavom (pa čak i da ponekad donesu pogrešne zaključke) ili su glupani oni koji slijepo vjeruju svemu što im kažu mediji, iako se zna koje struje stoje iza apsolutno svih mainstream medija. I na plotu piše pička, ako me razumijete.

totalna karantena

Rješenje za istrebljenje virusa

Ja sam protiv ovih trenutnih mjera i to odmah jasno kažem. Imam dojam da velika većina podržava ove mjere. Pretpostavljam da ako neki od njih još čitaju ovaj tekst da će osjetiti bijes ili neku srdžbu prema meni, ali ako su realni i fer neka razmisle što ja osjećam prema njihovom načinu razmišljanja. Ako moje mišljenje može biti kritizirano, onda je valjda fer da dopuste da i njihovo mišljenje primi kritiku.

Ponovit ću opet, trenutne mjere su za suzbijanje virusa definitivno bolje nego da nema nikakvih mjera (u zdravstvenom smislu, ne i ekonomskom), to uopće ne sporim. Problem je što ove trenutne mjere nisu dovoljno dobre ukupno gledano i što će zbog njih cijelo društvo pretrpjeti golemu štetu, a ne mora biti tako.

Moje mišljenje je da bi potpuno iskorijenjivanje korona virusa u Hrvatskoj moglo koštati samo milijardu eura i da bismo za cca 3-4 tjedna imali društvo koje normalno živi i u kojem nema niti jednog jedinog nosioca korona virusa, osim onih koji bi bili u strogoj izolaciji, a ne u ovakvim pizdarijama od samoizolacija koje su trenutno u tijeku.

Ono što do sada znamo, ako je to točno, jest da je faza inkubacije virusa do maksimalno 14 dana, ali obično 3-7 dana. Također se tvrdi da životinje i ptice ne prenose virus (osim naravno kad je po teoriji u koju ja ne vjerujem navodno preko šišmiša ili neke životinje sa tržnice u Wuhanu započelo širenje virusa), kao i da virus izvan čovjeka, na nekoj podlozi ili u zraku, može preživjeti od nekoliko minuta do nekoliko dana, a najčešće samo nekoliko sati.

Mi možemo obuzdati širenje virusa tako da mjesecima maltretiramo ljude tako da ih zatvaramo u kuću, da im uskraćujemo pravo na rad i onemogućimo ostvarivanje prihoda, da zabranimo sva okupljanja i kretanja koja nisu sa svrhom odlaska u ljekarnu ili u dućan, da određujemo samoizolaciju nekima, da oboljele sa blažim simptomima šaljemo kući i naređujemo im samoizolaciju itd., ali to neće iskorijeniti virus, nego će ga samo usporiti (što je ipak napredak u zdravstvenom smislu) i takvo stanje može potrajati jako dugo i prouzročiti nesagledive ekonomske štete.

Ne može biti rješenje da ljude za koje se sumnja da nose virus uputite u samoizolaciju, da ljude koji potvrđeno nose virus pustite da budu doma u samoizolaciji, da ljudima zabranite veća okupljanja, ali dozvoljavate odlaske u nabavku, stajanje u redu i gužvanje radi skraćenog radnog vremena onoga što još uvijek radi itd. To nije rješenje, to je samo obuzdavanje virusa i maltretiranje ljudi, uz uzrokovanje ogromne ekonomske štete. Oni sa sumnjom na korona virus te čak i oni sa potvrđenim korona virusom su doma u samoizolaciji za koju im se vjeruje na riječ da će je se pridržavati. Pa jebem li vam mater idioti koji se tako borite protiv virusa koji navodno može pokositi 2/3 stanovništva Zemlje i ubiti desetke milijuna ljudi u samo nekoliko mjeseci. Jebem glupu retardiranu mater vama koji donosite ove glupe polumjere i svima koji ih podržavaju (uz iznimku i ispriku onima koji ih podržavaju, ali ipak poštuju i ne vrijeđaju nas koji drugačije mislimo). Ne mogu ljepše reći nego da vam jebem mater retardiranu (uz spomenutu iznimku). Tko će zaštiti obitelji zaraženih koji su upućeni na kućnu samoizolaciju? Tko će zaštiti njihove susjede (jer će ovi zaraženi sigurno barem smeće otići baciti i tako po stubištu posijati malo virusa)? Vjerojatno u skoro 8 godina koliko postoji moja web stranica nisam napisao na cijeloj web stranici toliko psovki koliko u samo ovom jednom postu, ali neka! Te psovke su upućene glupanima koji bi trebali biti stručnjaci, a ne vide ili ne žele vidjeti što rade, i onima koji ih podržavaju te nas koji drugačije razmišljamo vrijeđaju, ismijavaju i nazivaju idiotima, debilima, teoretičarima zavjera i sl. Još jednom svima takvima jebem retardiranu mater! Psovke se ne odnose na one koji imaju drugačije mišljenje od mene, ali poštuju nas sa drugačijim mišljenjem od njihovog. Ne smeta mi ako netko podržava ovo što ja ne podržavam (jer je to obično neslaganje u mišljenjima i to je ok), ali mi smeta kad me takvi počnu vrijeđat i ismijavat moje mišljenje i takvima upućujem ove psovke od maloprije, dok drugima ne idu te psovke. Ja sam sto puta napisao da ja možda nisam u pravu i da možda griješim, ali trenutno je moj stav takav kakav je i vjerujem da je ispravan, a ako pronađem meni logičan i opravdan razlog da promijenim mišljenje onda ću ga promijeniti. Do tada neću.

Opet ću reći, ja ne podcijenjujem ovaj virus i nisam protiv karantene, ali jesam protiv ovakvih polumjera i maltretiranja ljudi. Ja sam za jednu učinkovitu totalnu karantenu/izolaciju čije trajanje će biti unaprijed jasno i precizno određeno i koja će biti dobro isplanirana, organizirana i provedena.

Mislim da je najbolje rješenje totalna karantena u trajanju od 3 tjedna (21 dan). Trajanje od 21 dan je 21 dan, ne 22 niti 23 niti 21 "pa ćemo vidjeti što dalje". Time bismo potpuno iskorijenili korona virus u Hrvatskoj i pretrpili minimalnu štetu. Da se tako napravi i tada bismo imali ogromnu štetu, ali ona je neizbježna u svakom slučaju i bila bi minimalna s obzirom na situaciju.

Totalnu karantenu smo trebali proglasiti još prije mjesec dana kada se pojavio prvi zaraženi kod nas jer smo već tada vidjeli što se događa u nekim drugim zemljama. Pošto nismo tada proglasili totalnu karantenu, mogli smo to napraviti 10 dana kasnije. Pošto nismo niti tada, mogli smo 20 dana kasnije. Pošto nismo niti tada, mogli smo jučer. Pošto nismo niti jučer, mogli smo danas. Pošto nismo niti danas, više od 30 dana nakon pojave virusa kod nas i nakon što smo vidjeli što se događa u Italiji i Španjolskoj, to znači da nas vode kreteni i da trebamo posumnjati u njihov kredibilitet. Još uvijek možemo sutra proglasiti totalnu karantenu, ili za koji dan, ali svaki dan odgađanja košta nas zdravlja naših ljudi, nažalost i života nekih ljudi, i radi nam ogromnu ekonmsku štetu. Također, vrlo brzo više nećemo biti psihički spremni na totalnu karantenu.

Treba uvesti totalnu karantenu i zatvoriti granicu da niti mačka ne može proći. Totalna karantena u trajanju od 3 tjedna (21 dan), bez daljnjeg produživanja, i zatvaranje granice na minimalno 3 mjeseca, uz mogućnost daljnjeg produživanja. To je rješenje i to je najbolje rješenje koje nam je na raspolaganju. Ja kritiziram ove sadašnje mjere, ali ne podcijenjujem virus i nisam neodgovoran nego želim da poduzmemo prave mjere od kojih ćemo imati konkretne koristi i minimalnu štetu, a ne da se patimo sa ovim polumjerama koje mogu trajati unedogled i uz koje se i dalje povećava broj zaraženih svakoga dana.

Mi zatvaranje granice možemo iskoristiti i kao priliku da oživimo vlastitu proizvodnju, spasimo našu Slavoniju i da barem nakratko prestanemo sa uvozom nepotrebnih govana iz EU koja uništavaju naše gospodarstvo i naše male firme i poljoprivrednike. Imali bismo ispriku prema okupatorskoj EU.

Nije dovoljno samo uvesti totalnu karantenu i zatvoriti granicu, naravno. Treba sve dobro isplanirati. Eventualno su mogli uvesti još prije mjesec dana ovakvo stanje kakvo je danas, na maksimalno 7-10 dana, da si uzmu vremena za planiranje i organiziranje totalne karantene i da za to vrijeme nemamo ekspanziju virusa i zaraženih nego da virus bude donekle pod kontrolom. Za to vrijeme su trebali sve isplanirati i organizirati, a to bi bilo sljedeće....

Treba osigurati testove za cjelokupno stanovništvo Hrvatske, i to za testiranje svakoga dva puta. To je 8 milijuna testova. Pretpostavljam da bi s tim mogao biti problem, ali onda osigurati maksimalan broj testova koji je moguć. Vjerujem da je moguće osigurati barem 2-3 milijuna testova. Par tisuća testova koliko mi imamo je dječja igra i to je sramota! Da nismo uništili Imunološki mogli smo sada imati svoje testove, ali ovako ih moramo kupiti. Kupnja 8 milijuna testova bi nas koštala oko milijardu kuna ili manje, plus mito. Bez mita nema šanse da možemo u kratkom roku dobiti toliko testova, ali sa mitom ih sigurno možemo odmah dobiti barem milijun ili dva, ako ne i 8 milijuna. Ajmo reći da nas testovi + mito koštaju milijardu i pol kuna.

Zabranimo ne samo bilo kakav izlazak iz kuće nego i otvaranje prozora (osim ako nema nikakvog vjetra vani pa da se tek u takvom slučaju smiju otvarati prozori). Na ulici patrolira policija i vojska (0-24h) i koga zatekne van kuće odmah ga/ju pokupe i prisilno odvedu u strogu izolaciju uz naplatu ogromne novčane kazne. Sve je zatvoreno, a dućani ne rade nego imaju samo dežurstva radi dostave. Na burzi je trenutno oko 140000 ljudi (brzo će ih biti i puno više). Uzmemo 100000 ljudi ili sa burze ili bilo kojih 100000 ljudi i svakome se dodijeli dvadesetak obitelji o kojima će brinuti (dostavljati im nužne potrepštine). To je dovoljno da se namiri cijela nacija. Za tih 100000 se osigura maksimalna zaštita, znači prave učinkovite maske i kombinezoni. Oni svaki dan ili svaki drugi idu u nabavku obiteljima za koje brinu (hrana i lijekovi). Dobro se pazi da tih 100000 ljudi bude također strogo izolirano dok ne obavljaju nabavku i da se dobro dezifincira njihova zaštitna oprema ili da se spaljuje i da dobivaju novu. Kod dostave potrepština ne ostvaruju kontakt sa obiteljima o kojima brinu nego se primopredaja obavlja najmanje 10 metara od ulaznih vrata obitelji i to tako da se prvo ostavi pa onda preuzme, znači bez kontakta.

Na posao ne ide nitko tko ne mora. To znači da ne radi McDrive, razne firmice i sl. Rade samo bolnice i stvarno nužne djelatnosti bez kojih se nikako ne može. U trgovine na posao idu samo oni koji su potrebni da bi mogli isporučiti nužnu dostavu ovima koji će raznositi potrepštine obiteljima o kojima skrbe tih 3 tjedna. Bilo bi najbolje da se i za te koji moraju na posao osigura neka izolacija od 3 tjedna gdje će boraviti tih 3 tjedna, da ne bi slučajno pokupili negdje virus i donjeli ga doma.

Granica se čuva tako da niti muha ne može proći, a unaprijed se odrede vrlo stroge iznimke. Te iznimke su samo dostava nekih važnih lijekova i onoga bez čega se stvarno nikako ne može. To nisu novi mobiteli, Milka čokolade i sl. nego samo zaista nužne potrepštine. Ništa drugo ne može proći granicu. Dostavljači koji dobiju dozvolu za ulaz u Hrvatsku imaju policijsku pratnju do odredišta i ne izlaze iz kamiona nego nakon istovara se odmah prepraćuju do granice i izlaze iz zemlje.

Za najmanje milijardu kuna kupimo dodatne respiratore, te odvojimo još dio novca za plaćanje mita da dobijemo te respiratore u dovoljnoj količini i bez čekanja. Ako ponudiš nekome recimo 100 milijuna dolara mita da ti isporuči sve respiratore koje ima, i koje će naravno još masno naplatiti, onda ćeš ih sigurno dobiti bez obzira tko je sve dao narudžbu prije tebe. Tako svijet funkcionira i to je tako bez ikakve dvojbe.

Odredimo i pripremimo mjesta za izolaciju zaraženih koja će biti medicinski opremljena i čuvana tako da nitko od tamo ne može odšetati niti pobjeći. Tamo idu svi koji na testu budu pozitivni na korona virus. Test napravimo za cijelu naciju odmah na početku totalne karantene i izdvojimo i pošaljemo u tu zasebnu izolaciju sve zaražene. Ponovimo test na kraju totalne karantene i opet izdvojimo sve zaražene u tu zasebnu izolaciju, a ostatak nacije odmah nastavlja sa normalnim životom bez ikakvih ograničenja! Eventualno se propiše još obaveza nošenja zaštitnih maski neko vrijeme koje im se besplatno podijele i da im se neke upute za izbjegavanje rizika, ali bez ikakvih obveza i naređenja. Granicu držimo zatvorenom još najmanje 3 mjeseca. To je rješenje za istrebljenje korona virusa u Hrvatskoj i bilo bi učinkovitije od svega što oni rade i jedini način da se korona virus totalno iskorijeni kod nas.

Mi smo trenutno predsjedatelji EU-a pa bismo mogli to iskoristiti i da povedemo inicijativu da se unutar cijele EU provede totalna karantena istovremeno. Naravno, prije toga bismo trebali prvo sebi osigurati sve što je potrebno i čega nema u dovoljnoj količini za sve zemlje (testovi, zaštitna oprema, respiratori i sl.). Ružno i sebično rečeno, ali EU nije briga za nas pa se trebamo sami pobrinuti za sebe. Kada bi cijela EU zatvorila granice (ali onako totalno) i provela pravu totalnu karantenu kod sebe na način koji sam opisao, tada bismo svi u EU mogli sigurno već nakon 3 mjeseca otvoriti granice, a nakon samo 3 tjedna nastaviti sa normalnim životom unutar naših granica.

Koliko bi sve to koštalo Hrvatsku? Po mojoj gruboj procjeni ne više od milijardu eura, sa uključenim mitom od ukupno cca milijardu kuna da osiguramo da brzo i u dovoljnoj količini dobijemo potrebne testove, zaštitnu opremu i respiratore. To je ništa naspram štete koju ćemo ovako doživjeti.

To bi bila jako drastična i mučna mjera, ali je jedina potpuno učinkovita i ja bih na to pristao (sada dok još psihički imam snage za teror). Pristao bih na tu žrtvu za dobrobit svih nas. Nisam "neodgovrni debil" koji zbog sebičnosti kritizira postojeće mjere nego sam protiv gluparija i maltretiranja bez prevelike koristi. Na mjeru koju sam gore predložio (totalnu karantenu) bih pristao, pod uvjetom da se unaprijed odredi da će trajati 3 tjedna i niti sekunde više! Najavljuju da će trenutno stanje trajati najmanje do lipnja. To je više od 2 iduća puna mjeseca. Za to vrijeme će se virus i dalje širiti (iako obuzdano) i ljudi će i dalje umirati, a ekonomija će nam užasno trpiti i propadati. Sve se to može izbjeći sa totalnom karantenom u fiksnom trajanju od 3 tjedna i uz minimalno moguće posljedice.

pandemija

Trenutno stanje

Službeno imamo još uvijek manje od 1000 zaraženih. Ja sam siguran da je stvaran broj zaraženih barem 10000, ako ne i puno više. Nisam siguran da li smo mi do danas napravili ukupno 10000 testova, ali mislim da nismo niti pola od toga. Imamo cca 4 milijuna stanovnika, a testirano je samo oko 0.1 ili 0.2% stanovništva. Slično je i u drugim državama pa je računanje postotka smrtnosti u takvim uvjetima nemoguće i obmanjujuće. Broj smrti se napuhuje i ne čekaju se rezultati obdukcije da utvrde stvaran uzrok smrti, a i broj zaraženih je puno veći od broja koji oni koriste za računanje stope smrtnosti tako da nije nemoguće i da je smrtnost samo malo veća nego kod obične gripe. Ovo ne tvrdim kao činjenicu jer ne znam i ne želim se zalijetati sa takvom tvrdnjom, ali je činjenica da je smrtnost manja od one koju nam prikazuju kao točan postotak jer nisu testirali niti 1% stanovništva i broj stvarno zaraženih je puno veći nego što se spominje, pa je samim time i stopa smrtnosti puno manja. Ipak, očito je da ovaj virus može ubiti i da ubija pa ga nikako ne treba olako shvaćati.

S jedne strane premalo testiramo, ali istovremeno ne postupamo dobro kad otkrijemo da netko ima korona virus. Taj netko ne bi trebao doma u samoizolaciju nego negdje u strogu 0-24h kontroliranu izolaciju. S druge strane, da još manje testiramo i da ne radimo ovakvu histeriju kakvu radimo, smrti od korona virusa bi možda prošle pod "komplikacije od gripe" i sve bi prošlo za par mjeseci bez neke posebne promjene u životima građana. Ovo je samo "možda" i s tim ne želim relativizirat niti ne podcijenjujem ovaj virus. Svejedno, moram spomenut i da nam se stalno prijeti sa "ne širite paniku" i nastavkom "jer ćete biti kažnjeni", a najveću paniku su proširili mainstream mediji i Okupatorski stožer koji nama govore da ne širimo paniku. Jako licemjerno.

Primijetio sam i da su na Google Keyword Toolu izbrisali sve pretrage za ključne riječi povezane sa korona virusom. U ovom trenu je tako i to možete lako provjeriti i sami. Također, Google tražilica na silu preferira službene podatke o korona virusu, kao i You Tube, te You Tube ispod svakog videa forsira link na WHO. To nije objektivno izvještavanje i to je prisilno kreiranje javnog mišljenja. Možda u tome nema nekih skrivenih ciljeva, ali možda i ima.

Imam osjećaj da će naši uskoro uvesti i policijski sat, možda negdje od 20h ili 21h pa do recimo 6-7 ujutro. To će također biti glupo i bezvezno jer se virus u najvećoj mjeri širi tijekom dana prije 20h jer je tijekom dana najveća interakcija ljudi. Navečer je i bez policijskog sata većina ljudi doma. Ako to uvedu, to će biti samo dodatni nepotreban teror.

Svaku večer u 20h ljudi izlaze na balkone i plješću. Mediji potiču na to i ljudi su prihvatili. Ja ću otvoreno reći da ja ne plješćem niti imam namjeru na taj način podržavati ovaj teror. Prodala se priča da je to pljesak za liječnike i ostale nužne službe. Liječnici, bez ikakve dvojbe, ne zaslužuju samo pljesak nego i da se svakom od njih digne zaseban spomenik! Ja vidim problem u tome što to pljeskanje i pjevanje sa balkona zapravo indirektno služi za zamagljivanje očiju ljudi i daje se ljudima lažan moral. Kao da viču "vidi nas koliko nas ima", "vidi svi smo doma", "vidi kako podržavamo naše okupatore u njihovim odlukama", "vidi imamo još duha, nismo klonuli", "vidi možemo ovako i ništa nam ne fali" itd. Ja ne podržavam ovo što trenutno radi Okupatorski stožer i ne mislim im pljeskati. Liječnicima i drugim nužnim službama svaka čast, ali to pljeskanje doživljavam kao indirektno podržavanje Okupatorskog stožera i ja u tome ne želim sudjelovati. Opet ću ponoviti, oni svojim mjerama ipak obuzdavaju virus i sa zdravstvene strane imaju rezultata i spašavaju neke živote (i to jest za svaku pohvalu), ali ukupno gledano nisu dovoljno učinkoviti te istovremeno rade ogromnu štetu cijelom društvu. Može i mora bolje, zato ja ovo trenutno stanje ne podržavam. Također, večeras vidim u jednom stanu nasuprot sebe, za koji znam da tamo žive 2 osobe, njih 6-ero! Tri prozora, na svakom prozoru po dvoje, i plješću kao ludi. Očito se održavalo neko druženje i moguće širenje virusa, ali oni plješću i podržavaju. Virus se prenosi i zrakom, to je rečeno. Dok su svi u isto vrijeme na prozorima i balkonima, što mediji potiču, to nije plodno tlo za širenje virusa? Ovih dana puše i jak vjetar. Ako vjetar može podići vrećicu sa poda, te čak i puno teže stvari, jel stvarno netko misli da ne može podići i virus i da se nitko ne može zaraziti ako drži odstojanje od metar ili dva od druge osobe?

Samoizolacija se "održava" u domu potencijalno zaraženog. Ako je ovaj virus toliko zarazan koliko prikazuju (taj dio neću sporiti jer ne znam dovoljno), onda to znači da će svaka obitelj koja ima zaraženog i sama cijela oboliti. Zna se i da je velik dio kojima je potvrđena zaraza pušten kući. Ti ljudi ne da će samo zaraziti svoju obitelj, nego i puno drugih jer će dobar dio njih sigurno otići barem smeće baciti pa će posijati virus po liftu i stubištu. Puno takvih će otići i do dućana, pa će u redu na ulazu zaraziti još poneku osobu koja će onda zaraziti svoju obitelj, pa će član te obitelji koji još uvijek odlazi na posao zaraziti nekog kolegu, koji će pak zaraziti svoju obitelj itd. Stajanje u redu, čak i sa razmakom od 2 metra, na vjetru, je plodno tlo za širenje virusa. Maske kakve koristi većina ljudi, prema riječima stručnjaka, nisu nikakva zaštita i virus prolazi kroz njih. Imam osobni primjer s prijateljem. Vratio se prije par dana iz Španjolske, zemlje u kojoj je trenutno jednaka katastrofa kao i u Italiji. Dobio je mjeru kućne samoizolacije, bez ikakve kontrole. Ja znam da je on u Španjolskoj bio u izoliranoj vili bez previše kontakata, ali to naše vlasti ne znaju i trebale su i njega i sve slične slučajeve prisilno izolirati na odvojenoj lokaciji ako zaista žele suzbiti ovaj virus, umjesto da samo malo uspore širenje.

ebola

Da ovaj virus naprimjer uzrokuje krvarenje čak i iz ušiju, kao npr. ebola, zapitajte se iskreno u sebi koliko biste bili hrabri otići u dućan i stajati u redu pored nekog tko je možda zaražen. To vam može biti odgovor na to da li u dubini duše zaista vjerujete u smrtnost ovog virusa kao što to prikazuju mediji i u učinkovitost ovih trenutnih mjera kojima nas samo maltretiraju i koje ne pomažu previše/dovoljno. Ja sam uvjeren da je ovaj virus opasan kao npr. ebola da bi svi svojevoljno bili zatvoreni u svojim domovima od 0-24h, dok sve ne prođe. Pošto to nije slučaj, moje mišljenje je da u dubini duše nitko od nas ne vjeruje da je ovaj virus baš tako strašan kakvim ga se prikazuje. Ne sporim da je opasan, bojim ga se i ja, ne sporim da može ubiti i da ubija neke, ali upitno mi je da je baš toliko opasan koliko opasnim ga mediji prikazuju. Ja kao najveći problem vidim što je ovaj korona virus visoko invazivan i infektivan (dakle lako i brzo se širi), što nemamo dovoljno respiratora i što nitko od nas ne zna kakav ima imunitet.

Ovaj novi korona virus nema svoj blaži i jači oblik. On je takav kakav je, a bolest koju uzrokuje je COVID-19. Korona virus i COVID-19 nije isto, ali siguran sam da većina onih koji vrijeđaju sve koji ne razmišljaju kao oni niti ne zna razliku između ovog novog korona virusa i COVIDa-19. Korona virus je skupina virusa u koju spadaju i primjerice SARS, MERS i još neki. Ovaj trenutni se naziva novel coronavirus, iliti novi korona virus, a COVID-19 nije drugo ime ovog virusa nego je to bolest koju uzrokuje što se vidi čim se pogleda taj naziv COVID i prevede. COVID-19 = COrona VIrus Disease 2019. Disease je engleska riječ koja znači bolest. Ne postoji jači i slabiji oblik ovog virusa nego postoje jače i slabije tegobe kod zaraženih. Čak se i istaknuta članica vrha Okupatorskog stožera pogrešno izražava, ako ćemo cjepidlačiti. Oni sa slabijim imunitetom će razviti teže tegobe, dok će oni sa jakim imunitetom u mnogim slučajevima doma preležati virus i oporaviti se jednako lako i brzo kao da su imali gripu. To je činjenica, ma što da nam pokušavaju podvaliti. Problem je u tome što mi ne znamo koliko je jak naš imunitet i što ako je slab lako možemo završiti na respiratoru ili čak i umrijeti (pogotovo ako se razbolimo u trenutku u kojem ne bi bilo dovoljno slobodnih respiratora). U tome je cijeli problem i zato se naravno treba čuvati ovog virusa. Mlade osobe koje su oboljele ili čak i umrle su definitivno osobe sa slabim imunitetom. Zato nije dobro misliti da su mladi sigurni, ali je činjenica da slab imunitet češće imaju starije osobe.

Našima je glavno (što su i sami više puta ponovili) da razvuku krivulju širenja zaraze i tako pokušaju pružiti mogućnost za donekle normalan rad našim bolnicama. Bolje i to nego ništa (sa zdravstvene strane), ali zar ne bi cilj trebao biti iskorijenje ovog prokletog virusa i što prije nastaviti sa normalnim životom? To na ovaj način neće uskoro postići i jedino pravo rješenje (i najbolje) koje ja vidim je ovo što sam gore napisao.

Broj nezaposlenih vrtoglavo raste, a rasti će i dalje. Šteta za gospodarstvo je već sada ogromna, a biti će još puno veća nego što većina uopće može shvatiti. Tko god još čita ovaj tekst, a ne slaže se samnom, vjerujem da će se kasnije sjetiti ovoga što tu piše i ipak zaključiti da sam ja "još u ožujku" napisao ono što im je postalo jasno tek nekoliko mjeseci kasnije. Neću puno o ekonomskoj šteti koja nas očekuje jer bi se o tome dala napisati cijela knjiga (a sigurno će nakon nekog vremena biti i knjiga i filmova o tome). Naravno da su najvrijedniji ljudski životi, ali i ovako ih gubimo i gubiti ćemo ih i dalje. Totalnom karantenom bismo spasili mnoge živote, spasili bismo gospodarstvo koliko se spasiti može i nastavili bismo normalno živjeti već za 3 tjedna. Ovako će nas još mjesecima maltretirati i polako uništavati.

Što duže odgađamo totalnu karantenu to će je biti teže provesti i biti će veća šteta i po živote ljudi i po gospodarstvo. Već ovih dana očekujem prva pucanja ljudi. Kasnije će biti sve gore i zato smo već trebali uvesti totalnu karantenu jer bi to bio totalni udar na psihu ljudi, ali bi se lakše podnio dok smo "svježi" nego dok smo iscrpljeni od ovih trenutnih mjera. U Okupatorskom stožeru su navodno stručnjaci. Ja ne znam zašto onda ti stručnjaci ne pokazuju tu svoju stručnost u praksi nego mi ostavljaju dojam kao da se djeca igraju metodom pokušaj/pogreška.

Ljudi koji vode Okupatorski stožer kažu "možemo sve smiriti do lipnja ili srpnja". Možda bi se do lipnja ili srpnja sve smirilo i bez mjera Okupatorskog stožera, baš kao što se i gripa sama od sebe smiri i povuče nakon par mjeseci. Ja kažem da su već do sada mogli i morali iskorijeniti korona virus u Hrvatskoj, ali kako nisu da ipak još uvijek mogu to učiniti do sredine travnja. Problem je što to neće biti učinjeno i što će nas maltretirati i uništavati puno dulje. Zato ja negodujem. Ja sam uvjeren da se sa milijardu eura, dobrim planiranjem i naravno organiziranjem, uz vojsku svih savjetnika i stručnjaka koje imaju te medijima na svojoj strani koje imaju, može provesti ovo što sam gore predložio kao jedino prihvatljivo rješenje. Tu totalnu karantenu i njeno provođenje treba još dobro isplanirati i "ispolirati", ali to što sam napisao je skica od koje bi trebalo početi planirati realizaciju.

Broj ljudi koji podržavaju mjere Okupatorskog stožera je u ovom trenutku jako velik. Mislim da možda i više od 90% podržava sve što se događa, ali mislim i da će već idućih dana taj broj početi opadati kako će se određeni ljudi početi buditi i polako shvaćati što se upravo dešava i kakve će to posljedice imati, a koje bi se mogle ublažiti boljom reakcijom. Neki kažu i "neka odrede da ove mjere traju tri mjeseca, pa neka onda potraju i četiri mjeseca". Baš me zanima kako će takvima biti za četiri mjeseca i da li će bar onda shvatit kakve gluposti danas prihvaćaju. Moje mišljenje je i da dobar dio onih koji sve ovo danas bez pogovora prihvaćaju su obični sebični papci. Zašto? Zato što mislim da neki sve ovo prihvaćaju zato što su im žene/muževi doma pa ne moraju brinuti da li se negdje kurvaju ili samo biti ljubomorni. Isto tako su im i djeca doma pa ne moraju brinuti da li im se djeca opijaju i/ili drogiraju u nekom noćnom klubu i kada i kakvi će doći doma. Nekima je sve ovo prihvatljivo i zato jer su doma i ne moraju ujutro na posao. Uskoro će mnogi od njih shvatiti da više uopće nemaju posao i da neće lako naći novi pa će promijeniti pjesmu, ali tada će im već biti kasno. Neki sada uživaju u besplatnom Pickboxu. Uskoro će Pickbox ponovno početi sa naplatom, ali ovi više neće imati novca za pretplatu na Pickboxu, niti na HBO-u, a bome niti na Netlixu koji je još skuplji.

Ove trenutne mjere treba gledati i kroz prizmu posljedica koje će zasigurno imati. Smrt je smrt, a za obitelj nije prevelika razlika da li su izgubili člana obitelji radi korona virusa ili možda nesretnik nije mogao podnjeti propadanje svog biznisa ili gubitak posla i jedinog izvora prihoda pa se ubio, ili je obolio na živce ili prolupao pa radi toga okončao. To će se sve dešavati i toga treba biti svatko svjestan. Ekonomska kriza 2008. je indirektno ubila ogroman broj ljudi i to se danas zna. Ova kriza koja je počela i koja nas tek čeka bi vrlo vjerojatno mogla biti još i gora i imati još pogubnije posljedice. Nemojte to smetnuti s uma dok opravdavate ovaj slabo učinkovit teror ovim polumjerama.

"teorije zavjera" iliti slaganje kockica

"Teorije zavjere"

Sve ovo što sam napisao nema niti slova poveznice sa tzv. teorijama zavjera. Sve se odnosilo na trenutno stanje, bez obzira koji je uzrok tog stanja.

Neka se zna da ja ne mislim da je Zemlja ravna i da ne mislim da su ljudi gušteri. Što se tiče Zemlje, ipak mislim da se nešto skriva, nešto tipa da karta svijeta možda nije baš kakvom ju prikazuju (prvenstveno zato što ne postoji slika Zemlje koja nije kompozitna fotografija (to je NASA potvrdila)) i/ili da Antarktika izgleda drugačije, krije nešto ili štogod drugo u tom smislu.

Ja ipak ne mogu ne ponoviti da mi nešto užasno smrdi u vezi ove cijele situacije. Da li je sve radi budućeg pakta SAD - UK - Saudijska Arabija i ekonomskog uništavanja konkurenata SAD-a (uz to da SAD također pretrpi gubitke radi kasnijeg višeg cilja, podsjećam da su oni već ubili preko 3000 svojih ljudi u samo par minuta da bi dobili opravdanje za iduće poteze, a ako vjerujete u službenu verziju o 11.09.2001. onda ste naivni i pokušajte objasniti sve nelogičnosti u toj verziji), ili radi namjernog smanjenja populacije (to mi je manje vjerojatno od ostalog), ili radi opravdanja za globalni ekonomski slom koji je i bez korone bio neizbježan (to smatram vrlo mogućim), ili je sve zaista slučajnost i nema nikakvog preuveličavanja, ja zaista ne znam. Imam svoje mišljenje i ranije sam već pisao o tome.

Dodat ću još da bi svatko trebao otići na You Tube i potražiti video pod nazivom "Event 201 Pandemic Exercise: Highlights Reel", objavljen od kanala centerofhealthsecurity koji je službeni kanal tog globalnog centra. To je objavljeno u 10. mjesecu 2019., dakle prije službenog početka korona krize. Oni su to nazvali "vježbom u slučaju pandemije". Meni to liči na generalnu probu! Ljudi, ovakva pandemija nije zabilježena od mislim 1918. godine. Pogledajte video za taj Event 201 i pogledajte svih 5 segmenata koji se također nalaze na istom kanalu. Imaju i simulaciju vijesti, a mreža koja ih objavljuje se kod njih u "vježbi" zove GNN, valjda po uzoru na CNN. Kad gledam te vijesti iz te njihove kao vježbe, imam osjećaj da gledam današnje stvarne vijesti naših mainstream medija, sve se poklapa u dlaku. Ta vježba je odrađena prije samo koji mjesec i objavljena u listopadu 2019. Posljednjih 100 godina nismo imali takvu pandemiju pa se ne može baš reći da su takve pandemije nešto što se redovno i često događa pa da nije nikakvo čudo što je takva pandemija buknula jedva 2 mjeseca nakon što su oni objavili vježbu, tj. po mojem mišljenju generalnu probu. Zapravo, ne mogu tvrditi niti tvrdim da se zaista radilo o generalnoj probi i da sve nije stvarno nevjerojatna slučajnost, ali meni jako smrdi. Veseli me što su komentatori pod tim videom skoro svi do jednog provalili što rade i popljuvali ih. Ne radi se o komentatorima na nekom kanalu poznatom po "teorijama zavjera" nego o službenom kanalu te organizacije koja je objavila taj video i o komentatorima koji su se našli na tom njihovom kanalu, a ne na nekom alternativnom. To što su javno objavili taj video može biti samo pokušaj zavaravanja i opravdanje da kažu "pa mi smo to javno objavili, ne bismo to napravili da smo na bilo koji način uzrokovali ovu pandemiju". Kaže se da je najbolje mjesto za skrivanje bilo čega mjesto koje je pred nosom tom nekom tko to traži jer tako neće posumnjati. Naprosto je nevjerojatno da je pandemija izbila samo 2 mjeseca kasnije i da se u toj "vježbi" točno predvidjelo baš sve što se do sada dogodilo i da su od svih virusa koji mogu uzrokovati pandemiju uzeli za primjer baš korona virus. To što su projicirali da bi se virus počeo širiti sa svinje na čovjeka u Brazilu nimalo ne umanjuje sumnju jer bi bilo previše da su još uzeli i šišmiša i Kinu umjesto svinje i Brazila. Obavezno pogledajte video i mogli biste biti zapanjeni. Pogledajte orginal, njihovu verziju, da ne biste pali pod utjecaj drugih verzija koje puštaju inserte njihovog videa i daju svoje objašnjenje i tako sugeriraju da se radi o podmuklom podmetanju virusa. Pogledajte original i sami donesite zaključak. Obavezno škicnite i komentare ispod videa. Inače, s tim su povezani i Globalni ekonosmki forum, Rockefelleri i zaklada Bill and Melinda Gates, između ostalih. Meni jako sumnjiva ekipa.

Spomenut ću da je u Italiji već u 11. mjesecu bio povećan broj hospitalizacija ljudi sa respiratornim problemima koji nisu mogli biti lako objašnjeni, a koji su identični ovima koje uzrokuje ovaj korona virus. To znači da je možda istovremeno virus ubačen i u Italiju (u ranijem postu sam napisao zašto baš Italija, tj. sjever Italije) i u Kinu.

Ne znam da li znate, ali u 2019. godini je viđen veliki egzodus CEO-a, možda i najveći ikad viđen. Preko cca 1300 CEO-a velikih kompanija je napustilo svoju poziciju čelnog čovjeka tih kompanija i mnogi od njih su prodali udjele u kompanijama koje su vodili. Evo nekih linkova: https://www.forbes.com/sites/samanthatodd/2019/10/02/ceos-are-leaving-at-a-record-pace-report-finds/#bbc22e845e83 i https://www.zerohedge.com/markets/why-did-hundreds-ceos-resign-just-world-started-going-absolutely-crazy

Inače se u vrijeme recesija događa takav egzodus CEO-a, ali ne i u vrijeme dok tržište cvijeta i dok rastu cijene dionica i dok CEO-i kompanija primaju pohvale i nagrade (kao što je to bio slučaj do prije samo par mjeseci). Ja sam i ranije rekao da treba pratiti novac i tko profitira ovom krizom. Ovi CEO-i su možda imali neku informaciju jer je zaista čudno što ih je toliko napustilo svoje pozicije u trenutku kada nikada u povijesti nije zabilježeno da CEO-i odlaze (kada sve cvijeta). Ipak, da budem objektivan moram spomenuti i da ja u ovom slučaju mislim da je mogući realan razlog i to što su shvatili da su im kompanije na vrhuncu i da je sve previše napumpano pa da će se sve ubrzo urušiti i da je najbolje da odu dok su na vrhuncu. To bi se poklapalo i sa mojoj prognozom o kojoj sam i pisao u ranijim postovima, a koja je govorila da će nas u 2019. pogoditi velika globalna kriza (nisam mislio zbog korone nego zbog opće truleži).

U tom slučaju (da su i CEO-i znali da je sve napumpano i da slijedi slom tržišta i bez korone) postaje realna mogućnost (ne teorija) da je korona virus namjerno pušten da bi uništio gospodarstva i da bi se time zamaskirala trulež koja se stvarala posljednjih godina. Također, trebalo je neko opravdanje da bez protivljenja dobiju dozvolu za štampanje bilijuna (ili trillions na engleski) dolara bez pokrića što upravo rade. Oko bailouta od "samo" 750 milijardi dolara 2008. godine je bilo velikih problema, a sada nitko niti ne reagira na stvaranje i upumpavanje najmanje 4 bilijuna dolara (za početak, kako sami kažu) koji nemaju baš nikakvo pokriće osim što imaju umjetno stvoreno opravdanje ovom korona krizom. Moje mišljenje je da se radi o namjernom puštanju opasnog virusa i da je razlog ili pakt US - UK - Saudijska Arabija što sam već spominjao ili opravdanje za upumpavanje bilijuna dolara bez pokrića i prikrivanje truleži koju su stvorili posljednjih godina i neminovni slom i bez korone.

Ovo je bio još jedan u nizu mojih postova o korona krizi i sada sam rekao većinu onog što sam želio reći. Ima još toga, ali neda mi se više pisati, a sigurno sam i nešto zaboravio. Ne potičem nikakvu revoluciju niti želim širiti paniku (paniku šire mediji i Okupatorski stožer), samo sam se želio izraziti ovim putem. Znam da se većini ne sviđa moje razmišljanje, ali niti meni se ne sviđa mišljenje većine :-) Vjerojatno više neću pisati o koroni, osim ako ne osjetim baš jaki poriv da još nešto napišem. Vraćam se domainingu jer od prodaje domena imam koristi, a od pisanja o korona virusu i svom stavu oko svega toga mogu imati samo štetu jer očekujem da će mi mnogi zamjeriti. Briga me za to, isto kao što i svakog tko drugačije razmišlja nije briga za mene i moje mišljenje. Dobro je dok se međusobno ne vrijeđamo. Ovaj post ima preko 7000 riječi i trebalo je to napisati, ali kada pišem iz glave i ono što osjećam onda riječi same izlaze.

Bilo bi dobro da tko god ima vremena i volje pročita i moje ranije postove na temu korone da stekne još bolji uvid u moj stav o svemu ovome i da možda i sam uvidi da ima smisla to što ja zaključujem o svemu ovome jer sam sve argumentirao. U nastavku su linkovi na ranije postove:

Sve ovo što se događa je možda uvod u buduća razdoblja u kojima ćemo svako malo prolaziti kroz neke karantene i ograničavanja sloboda, radi svakakvih razloga. Moguće i da će zbog ovoga uvesti obavezu cijepljenja za sve pod prijetnjom strogih sankcija ako netko odbije. Ovo je savršen uvod i savršeno "opravdanje" za to. Ja mogu reći da u moje živo tijelo nikome neću dati da mi išta ušprica što ja svojevoljno ne poželim i odobrim. Ako nećeš moći ostati u društvu bez potvrde da si cijepljen, uvijek će biti moguće kupiti od nekoga tu potvrdu kao što je danas moguće i lako kupiti primjerice lažnu putovnicu koju dobavlja direktno policija (ovo nije kleveta i zna se točno da su određeni ljudi iz policije dobavljali nekima lažne putovnice). Mislim da je ipak glavni cilj svega ovoga sa koronom ekonomske prirode i vjerujem da se sve ovo ne događa slučajno nego da je sve unaprijed dobro isplanirano i organizirano. Event 201 samo potvrđuje moje sumnje, ali za taj Event 201 sam saznao tek prije 2-3 dana, a moje sumnje postoje puno duže, tako da to nije utjecalo na moje mišljenje i na moj zaključak o svemu ovome.

Ja sam sve ovo napisao da olakšam sebi dušu, a ako se vi slažete sa mojim razmišljanjem ili ako samo mislite da nije nemoguće da je tako kako sam napisao možete slobodno podijeliti ovaj post na društvenim mrežama sa svojim prijateljima i pratiteljima. Ako ne, svejedno zahvaljujem svakome tko je pročitao cijeli post, bez obzira da li se slaže samnom ili ne :-)

Opet ponavljam, ne podcijenjujem ovaj virus i bojim se da bi se broj zaraženih i mrtvih mogao još znatno povećati, nažalost. Tu smo gdje jesmo i trenutno uopće nije važno zašto smo u ovoj situaciji nego se moramo sa njom izboriti kako najbolje možemo, a kasnije će biti vremena za pronalaženje krivaca i obračunavanje sa njima (iako vjerojatno neće biti volje, odlučnosti i muda za to).

Svi vi koji sada podržavate #ostanidoma pizdariju, možete se slobodno već sada počet pripremati za hashtagove poput #ostaobezposla, #placemdoma, #nemamzakruh, #izigralisunas, #iskoristilisunas, #vjerovalismoim, #diglisunamporeze, #svejeposkupilo, #domasamjernemamnizakavu, #umrijetcudoma itd.

EDIT posta 08.04.2020. I dalje mislim sve što sam gore napisao. Također, i dalje stojim iza svih psovki koje su upućene onima koji nas koji drugačije razmišljamo nazivaju "debili", "idioti" itd. Nisam dobio niti jedan jedini novi e-mail od objave ovog posta. Možda je razlog što su svi zaokupljeni sa koronom, a možda je razlog ovaj post i što sam u jednom njegovom dijelu bio vulgaran. E pa neka sam! Ovo je moja stranica i tu ću psovati koga god želim i neću se nikome dodvoravati. Kome se ne sviđa ima milijune drugih web stranica pa neka ide tamo. Ja se neću sigurno prodati radi pišljivih $49 koliko bi možda netko platio za Domaining instrukcije da nije pročitao ovaj post. Jebe mi se za $49, ja svoj posao imam i imat ću ga i dalje jer će zbog ove krize sve više ljudi trebati nove ili dodatne domene da bi se adekvatno predstavili na Internetu, posebno ako se nastavi ovo zatvaranje ljudi u četiri zida. Nikad rob! Nikome se neću dodvoravati. Kome se ne sviđa moje mšljenje, neka slobodno ide na web stranice onih koji pišu po njegovom guštu.

Neki kažu trebalo bi cenzurirati sve nas koji negodujemo zbog ovog što se trenutno događa i koji imamo neka svoja viđenja o svemu tome jer navodno pričamo gluposti. I ja isto sam za to. Dolazi do problema što imamo istu želju i oni i ja, a istovremeno imamo različito shvaćanje "gluposti" ;-) Nema slobode izražavanja. Vidljivo je da privode ljude koji na Facebooku napišu nešto protiv ovog trenutnog stanja i mazanja očiju. Pandemija traje već neko vrijeme i kod nas je službeno epidemija već skoro mjesec dana, a još uvijek u niti jednom mainstream mediju nisam čuo niti jedno mišljenje koje se suprotstavlja ovome čime nas lažu i obmanjuju. Ima ih koliko hoćeš koji govore nešto potpuno drugačije, a mnogi od njih su renomirani stručnjaci na tom području. Ipak, niti jedan od njih nije pozvan u Otvoreno, ili da bude član Okupatorskog stožera, ili da nešto izjavi barem za popodnevne vijesti itd. Index isto u zadnje vrijeme jako često angažira piskaralo Jarić Dautbergera da soli pamet naivnim ljudima koji onda te svoje idiotarije potkrijepljuje nekakvim proizvoljnim grafovima i podacima koji iz malo drugačijeg kuta izgledaju skroz drugačije, ali ljudi to ne kuže. Plenki je navodno imao sastanak sa predstavnicima medija, a nije bila press konferencija. Ja vjerujem u to, a ako je stvarno tako bilo, onda je sve jasno i nije uopće čudo što u medijima vlada jednoumlje i nema prilike za drugačije mišljenje. Slobode govora nema više niti na privatnom FB profilu, a kamoli u mainstream medijima. Ja imam svoje sumnje koji je cilj svega ovoga, ali ne tvrdim da znam i da je 100% tako. Druga strana, po mom mišljenju ona naivna, tvrdi da oni 100% znaju da ništa nije sumnjivo, da je sve kako kažu vladajući i mediji i da su svi drugi budale i teoretičari zavjera. Lako moguće i da je jedan od ciljeva stvaranje enormne količine novca bez ikakvog pokrića, ali uz "opravdanje". Ljudi čak puše to kao dobre ekonomske mjere. Poslije će taj novac postati dug, pa će opet običan čovjek najebati, ali ćemo najebat i svi mi skupa jer će nam svima sve poskupiti radi ovog što trenutno rade. Ja ne podcijenjujem virus. Mislim da je sve napuhano, ali za svaki slučaj bih napravio totalnu karantenu na 2-3 tjedna kako sam gore u postu i napisao, tako istrijebio virus u Hrvatskoj, i onda pustio da se život normalno nastavi. Ovako nas samo jebu i uništavaju, a biti će puno manje učinkovito nego da naprave drugačije. Možda je jedan od ciljeva i sve ljude na planeti cijepiti. Ne znam za druge, ali ja sam u stanju nekome tu iglu zabiti posred čela. Mene sigurno neće cijepiti. Previše je uvjerljivih svjedočanstava o štetnosti cjepiva da bih dozvolio da mi netko ubrizgava u mene nešto što ne želim i za što nemam pojma što je. Možda mi ne bi ništa bilo, a možda i bi. To ja ne znam i ne želim isprobavati. Vjerujem u Boga i da je imunitet koji mi je dao (kakav god da imam imunitet) bolji i jači od nekog zmućkanog sranja koje bi mi neki fašista htio ušpricati. Za kraj posta, evo jedan dokumentarac koji sam baš jučer pogledao. Samo jedan od stotina takvih, znači ovo nije nešto izolirano i realno je da je sve to istina. Nekima je smiješno informiranje iz dokumentaraca. Meni je još smiješnije informiranje iz mainstream medija :-)

Da me ne bi posjetio Gestapo od našeg Okupacijskog stožera, napominjem da ja možda griješim i da je ovaj virus zaista opasan koliko opasnim ga i predstavljaju. Zapravo, ja se ne usudim podcijeniti ovaj virus, iako smatram da se pretjeruje. Svejedno, on ipak dokazano može ubiti i ne znaš kakav ti je imunitet dok ne postane kasno pa je najbolje biti oprezan. Ja nikoga ne pozivam da sutra organiziraju tulum za 50 ljudi. Zapravo, nikoga ne pozivam na ništa nego da samo razmišljaju svojom glavom.

Nakon Eventa 201 i svega ostalog što se izbjegava spominjati u mainstream medijima, za mene nema dvojbe da medijima i vladajućima ne treba ništa vjerojavati. Svejedno da li je virus nastao i proširio se slučajno ili ne, da su htjeli, mogli su ga iskorijeniti do danas barem u Hrvatskoj, i uz to potaknuti domaću proizvodnju i barem nakratko si skinuti EU sa grbače. Očito da nekima odgovara ovakva situacija, ili nas vode glupani koji nemaju mozga. Nekako ipak ne vjerujem da baš nemaju mozga, pa će prije biti da su ljigavi poslušnici. A što se tiče ljudi koji podržavaju #ostanidoma pizdariju (ja za svaki slučaj, radi zdravsvenih razloga i ljudi, jesam za totalnu karantenu sa jasno određenim rokom od 2 tjedna i niti sekunde dulje), osim što ne shvaćaju da direktno sudjeluju u uništavanju cijele nacije, to su često i sebični ljudi koji ne znaju ili ne žele pogledati malo dalje od idućih par dana unaprijed. Ujutro pogledam kroz prozor i vidim pun parking, što inače nije slučaj u to doba dana. Odmah mi je sinulo zašto još uvijek toliko ljudi podržava ovakvo stanje. PA ZATO ŠTO NE MORAJU NA POSAO. Jebe se njima za epidemiju, njima je lijepo što mogu malo dulje odspavati i što ne moraju juriti na posao i biti tamo cijeli dan. Uz to, ne moraju brinuti jel im se žena negdje kurva jer i ona mora biti doma pa im je pod okom cijele dane. Isto vrijedi i za žene i niti one ne moraju brinuti da li ih muž vara jer ga imaju na oku cijele dane. Nema niti brige da li će dijete doći ujutro doma pijano i nadrogirano jer i dijete mora biti doma i ne može otići u noćni klub kad ne radi. Moje mišljenje je da su upravo to jedni od glavnih razloga zašto još uvijek veliki broj ljudi podržava sve ovo što se događa.

Izdvojene objave
Nedavne objave
Arhiva
Pretraži po tagovima
No tags yet.
Pratite na:
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page